Servicedeklaration
Afrapportering
Det påhviler leverandøren at levere en månedlig rapportering på drift og service til Klimadatastyrelsen.
Driftseffektivitet
Mandag til søndag fra klokken 00.00 til klokken 24.00
Kravet til den beregnede driftseffektivitet på produktionsmiljøet fastsat til 99,90 procent.
Svartider
Svartiden for webservices afspejler brugernes oplevede svartid og måles hele døgnet og foretages jævnligt.
Den maksimale svartid for en webservice ligger i intervallet mellem 0,06 og 2,5 sekunder – afhængig af kompleksitet, med en krævet opfyldelsesgrad mellem 90 og 95 procent.
I servicekatalogerne, som er udstillet under hver tjeneste i Dataoversigten, ses den individuelle svartid for hvert register.
Servicemålet for udsendelse af hændelser er 90 procent indenfor 300 sekunder, beregnet fra registrering til påbegyndt udsendelse af hændelse.
Driftsinformation
Support
Reaktionstid for Service Requests
- Telefon (Klokken 06.00 til klokken 23.00) - 90 procent inden for 3 minutter
- E-mail (Klokken 00.00 til klokken 24.00) - Kvittering på henvendelsen modtages inden 15 minutter
Påbegyndelsestid på supportsager vedrørende fejl (Incidents):
- Fejlforstyrrelse A - Frist for påbegyndt fejlretning: 5 minutter
- Fejlforstyrrelse B - Frist for påbegyndt fejlretning: 60 minutter
- Fejlforstyrrelse C - Frist for påbegyndt fejlretning: 1 dag
- Fejlforstyrrelse D - Frist for påbegyndt fejlretning: 10 dag
- Fejlforstyrrelse E - Frist for påbegyndt fejlretning: 20 dag